edagoktug53 ben dogurdum biri 11 mm kadar cıkmıstı öbürü 6 mm di ..
son haftama kadar bukadar büyüdü
Son haftada küçüldü ve dogum yaptım
Doktorumda dogunca ilk idrarıyla düzelicek yüksek ihtimal demisti..
sizin haftanız da büyük mmlerinizde küçük
Hiç kafaya takmayın takip edilin yeter
Cogu bebekte oluyormus ben 3 doktor gezdim hepsi gecicektir dedi ve öyle hicbir sorun olmadı ☺️