Pnarozbulut bende 24+2 yim iki gündür vajina üstünde tekmelerini hissediyorum sürekli korktum da biraz anneme sordum. Bazı bebekler aşağıda durur ondan orda hissediyorsundur dedi. Abime hamileyken abim aşşağıdaymış hep yürüme yürüyemiyordum dedi. Umarım sizin bu durum geçici olur. Ama annemin dediğine göre erken doğum falan olmamış sadece zorluk çekmiş hareket etmede..