Kızlar selamlar. Bugün 4. haftama girdim. Çok erken öğrendim 24 betayla 4 gün önce. Yarın tekrar beta istemişti doktor artışı takip amaçlı, hiç muayene olmadım. Bugün normalde olmam gereken regl günüm. Baya bi regl ağrım vardı. Demin de tuvalete girdim peçeteye sarımsı kahverengimsi sulu bi akıntı geldi. Yerleşme kanaması olabilir mi? Çok korktum görünce iki kere sildim iki kere peçeteye geldi baya sulu ama