Kızlar hastane çantasına bi küçük kutu aptamil mama aldım ne olur ne olmaz diye. Ama pronutra olandan almışım. Ne için kullanılıyor bu yenidoğana kullanmaya uygun mudur? Rafta hep pronutra vardı ben de aptamilin o normal maması zannedip aldım. Kullanabilir miyim bi sıkıntı olursa?