Merhaba hanımlar ben 29+4 haftalık gebeyim şiddetli kasık ağrısıyla hastaneye gittim nst de düzenli sancım çıktı 70 lere kadar ama açılma rahim ağzı uzunluğu iyi dedi 2 tane 1 er litre serum verip gönderdi şimdi yine sancım var bu haftalarda bu normal mi ne yapmam gerekiyor