Sabah da post açmıştım 17 haftalık hamileyim ve birkaç gündür şiddetli kol ağrısı çekiyorum, geceleri uyutmuyor, kolumu kaldıracak hâlim yok kıvrandım bugün. Geçer diye bekledim azaldı ama geçmedi. Acile gitsem mi sizce? İğne serum falan yaparlar mı bebeğe bir zararı olur mu diye korktum ilçedeyiz bir hastane tek var o da pek güven veren bir hastane değil