Manollyaaa omo kullanıyorum en başından beri bingoyu ve persili denedim ikiside güzeldi ama omo daha çok hoşuma gidiyo onunla yola devam ama yumuşatıcı olarak kesinlikle bingo bütün kokularını seviyorum ve çok kalıcı kışlıkları yıkayıp kaldırmıştım 2 gün önce çıkarttım ve hala mis gibi kokuyolar baza altında durmasına rağmen