Irem19 keşke kendi evim olsaydı da nefret etmeseydimm psikolojik olabilir kusmalardan dolayı ama sabredin az kalmış 13 14.haftalar bitiyor ben öyle bir kusuyordum ki 9 ay böyle kusucam zannettim hastaneye gittim birşey yapmıyorlardı 1 haftadır hiçbir şey yemedim dedim yatırdılar ve ilaç verdi orda 8.haftada falan oldu bu böyle 14.haftaya kadar ilacı kullandım sonra geçti