gulbahceli merhabalar,evet çok şükür düşük çıktı bugün de karaciğer enzimlerim.bakildi.o da düşmüş çok şükür, Tahminim grip ve önce ve sonrasi.parol.icmem ve serum.takmislardi etkiledi,Bir de bol su ve c vitamini tukletmeye özen gosterdim.Ozellikle suyuna limon sıkıyorum o da bence fayda etti..Haftaya yine gidecegim.Kontrollerimiz artık bir haftaya düştü Ayrıca kaşıntılar hala var vücut bir şeye alerji oluyor yada kuruyor diye ben kendimce dusundum