mini575_ Sevgili hamile bacılarım biz 28 + 3 olduk saat başı wc ye gidiyorum bazen 1 bardak su içeyim yarım saat sonra wc ye gidiyorum tahlil yaptırdım bugün temiz çıktı bu kadar sık wc ye gitmek normal mi? yaşayan varmi ??? resmen klozet le arkadaş olduk 😞
xLucy mini575_ 31 haftalığım neredeyse banyoya koltuk koyucam salona git gel yapmamak için 😂 günümün yarısı orada geçiyor , tuvalet kağıdı masrafları bebeğin masraflarını geçti 😂
1ErkekkkAnnesi mini575_ 32+6 dan selamlar ✋ tuvaletle aşk yaşar oldum gece 2 3 sefer kalkıyorum gün boyu gidiyorum enfeksiyonum da var bebek de arada baskı yapıyor onunda etkisi var en son tuvalette yatıcam zaten kalkıp oturmak zorlaştı 🤦♀️
annesininincitanesi mini575_ 34 haftalığım gebeliğimi öğrendiğim günden beri gündüzleri saatte 2-3 kez tuvaletteyim geceleri her saat başı kesin kalkıyorum enfeksiyonum olmamasına rağmen. Allah sabır versin hepimize kızlar 😅
Seymatrkay mini575_ Normal. Ben daha 14+3 haftalığım böyleyim. Öyle enfeksiyon ağrım falan da yok. Rahatim da. Bir bardak içeyim 1 saat sonra wc deyim. Çok su içmek iyi ama işte bu sefer bir ayağın tuvalette oluyor.
1kovakizi Ben hep öyleyim gündüz bazen geceleri de 2-3 saatte bir defalarca wcye çıkıyorum böbreklerimde falan da sorun yok bazen su vücutta duramıyor bence
ilkannelik1 merhaba bende öyleyim gece gündüz fark etmiyor sık sık bazen 10 dkda bir wc deyim idrar temiz çıktı ve daha 11 haftalık sağ kasık ve belim çok ağrıyor acaba iyi mi merak ediyorum sürekli inşallah sağ salim gelirler🥹
Baharln mini575_ ne yarım saati bacım 5 dk ya bir tuvaletteyim resmen 28 haftalık hamileyim ve ilk öğrendiğimden beri böyle üç kez idrar verdim hepsi de temiz çıktı doktorum mesanene baskı yapıyor organlar bebek büyüyor falan dedi mecbur doğurana kadar katlancaz canım😩