Kızlar selam ilk hamileliğimde normal doğumla kızımı kucağıma aldım çok şükür şimdi ikinci hamileliğim 29 haftalığım sağ salim kucağıma alırım inşallah şimdi sizden fikir almak için yazıyorum bu hamileliğimde tüplerimi bağlatmak istiyorum sezeryan olmak için doktora sordum fakat o da bence normal doğur dedi 40 gün sonra kapalı olarak yapılabiliyormuş ama ben riske atmak istemiyorum iki çocukla tekrar ameliyat olmak istemiyorum bi kerede hallolsun istiyorum iyice düşündüm 32 yaşındayım zaten şükür Rabbim çocuklarıma sağlık sıhhat versin siz ne düşünüyorsunuz benim gibi olan var mı bebeğin pozisyonu da normalmiş sadece 2 hafta önde gidiyor yarın şeker bakılacak