ebru_s97 Kızlar devlet hastanesi gece kürtaj yapar mı yoksa sabahı mı bekler , 6 saat öncesinden aç gideceğim gece 12 gibi hastanede olacağım kürtaja alırlar mı sabahı mı beklerler bilenler acil yazarsa çok sevinirim.
Ynckpgn ebru_s97 benim olduğummşehirde kürtaj her saat yapılıyordu ama anestezili istiyorsan sabahtan öğle 2 ye kadar yapıyorlardı 2 den sonra canlı canlı yapıyorlardı
3boysmom ebru_s97 kanamanız ve ağrınız varsa, nöbetçi kadın doğumcu bulunuyorsa büyük ihtimalle alınırsınız. eğer durumunuzda bir risk yoksa o an bekletebilirler. ne yapacakları pek belli olmuyor🙏
MerveLeo ebru_s97 annem olmuş zamanında anestezi olmadan canı çok acımış hala anlatır ama 25 sene önce şu an nasıldır bilmiyorum.
Beyzanury1234 ebru_s97 anestezi Alın çok zor olmuştu benim anestezili olduğum halde kimi kadın hiç ağrı çekmiyor değişiyor