27 yasındayım hayatum boyunca tansiyonum cıkmadı hep düşer,yaklaşık 12 haftalık ikizlere hamileyim tansiyonum bugünden beri yükseliyor bulanmayan midem bulanmaya başlıyor,kaç olursa acile gidiyim ? Öğlen 131 e 92 cıktı nabız 118di.Az önce 137 ye 87 nabız 102 cıktı