Selam kızlar bugün 34+3 normal rutin kontrolüm vardı doktor bebekle ilgili her şey güzel dedi ama tansiyonum ilk 13 8 çıktı daha sonra da 14 8 çıktı doktor ne olur ne olmaz diye bana yatış verdi su an sadece baş ağrım var ama tansiyonum düştü 11 6 felan çıkıyor sizce neden böyle oluyor erken doğum yaparım diye de korkuyorum