Kızlar ayapımda böle şu toplar gibi şişlikker oluştu sol ayağımın kenarında bu ayapımda diğer ayağıma bakarak biraz şiş acaba normalmi anlamadım ağrıda yapıyor ama sağ ayağımda hiçbirşey yok ağrı şişlik fln yok tek sol ayağımda var doktor randevuma bir hafta var daha ve şuan 25+1 haftalık hamileyim ondan mı acaba şişlik ağrı yaparmıki ilk hamileliğimde ödem olmuştu ama böle şu toplar gibi şişlik olmamıştı tek ayak birde sağda bşy yok başına gelen varsa yazabilir mi !