Minikkkk_0 Hamile-birisi bugün sağlık ocağında kan verdim aynı durum tsh 3.18 glukoz 66 Perşembe günü doktora gidicem bakalım büyük ihtimalle Tsh için ilaç başlar
meinbaby_ Minikkkk_0 tekrar devlet hastanesinde verin isterseniz . Bende sağlık ocağında baktırdım 3.10 çıktı sonra rutin kan testi için devlet hastanesinde yaptı 2.30. Doktor sağlık ocağında biraz daha yüksek çıkabiliyor dedi