Zeynepppp01 Kızlar normalde opu işlemi olacaktı ve sonrasında transfer olacaktı . Değer yükselmesi sebebi ile embriyo taze değil dondurulmuş yapılacakmış bu şekilde olan oldu mu yardımcı olabilir misiniz?
fgnzc Zeynepppp01 3 Eylül’de opu oldum taze transfer yapılacaktı diğerilerim yüksek olduğu için dondurulmuş olacağım ilaçlara başladım
Zeynepppp01 fgnzc dizin değeriniz kaça çıkmıştı çok moralim bozuldu 1 ay daha bekleme beni strese soktu
fgnzc Zeynepppp01 progesteron 1.20 E2 993 çıkmıştı Ben de çok üzüldüm ama sonra dedim vardı bunda da bir hayır ama benim Yumurtam kendimden çatladığı için değerlerim bu kadar yüksekti sıze ne söylendı
Zeynepppp01 fgnzc benimde progesteron 1.20 e2 1200 çıktı yumurta erken catlamis olabilir dediler tekrar kan istedi yarın ona göre net bilgi vereceğini söyledi . Siz 1 ay mı beklediniz dondurulmuş embriyo yu
fgnzc Zeynepppp01 Eylül’ün 3de yumurta toplandı Eylül’ün 14 adet oldum zaten Yani benim 1 ay beklememiş oluyorum büyük bir ihtimalle bu ay içinde transfer olacak