aselinannesi38_ Kızlar sabahtan beri mide bulantısından kalkamıyorum deli gibi canım su istiyor su içemiyorum ağlamak üzereyim lütfen yardım edin bana bu bulantı ilacını içsem mi acaba bir sakıncası olur mu?
Yazmelegi_ aselinannesi38_ bisey olmaz ben prilqm dr yi günde 4 adet kullandım doguma kadar bu gebeligimde de prizin kullanıyorum sabah aksam
3boysmom aselinannesi38_ iç tabiki. 31haftadayım hala gece yatmadan 2 tane içip yatıyorum. ilk haftalarda gece iki gündüz 2 toplam 4 adet içerdim anca kendime gelirdim
Mervee3108 aselinannesi38_ bn de kullanıyorum canm bulantıma çok iyi geldi ne yesem çıkartıyordm su bile içemiyordum yatmadan önce iki taane içiyorum çok şükür geçirdi bulantı mı
nazyyy63_ zaten hamileler için olan bir ilac icebilirsiniz gece yatmadan 2 tane gündüz 1 taneyle 14 haftaya kadar devam ettim
aselinannesi38_ Mervee3108 aşkım ağlıyorum artık ya bulantidan su bile icemedim suyu görmeye tahammülüm kalmadı
suleferhat Kizlar bişey sorucam kalsiyum ilacı çok büyük olduğu ixin yutamadigimdan kirark içtim ama sonra internetten baktım tavsiye etmiyorlar bı sorun olur mu