Ebrueren1 tam 35 haftayken nst de düzenli doğum sancıları çıktı, açılmam yoktu ama.
Serum ve ilaçlarla durdurdular canım sancıyı evde ilaçla devam ettim, bugün 37 haftalık kontrolde sancı falan çıkmıyor artık, normal planlanan zamanda gelecek kızım. İnşallah sizin de böyle olur, durdururlar ve zamanında gelir🙏