denizceylann 26 ağustos kürtaj oldum saglıksız gebelik dendigi için biz 1 ay beklemek istemedik ne zaman gebe kalabilirim tarih var mı 8 eylül kanamam kesildi
anneolmakisteyenben77 denizceylann bana doktor kürtaj olduktan sonra rahmin toplanmasi için 3 ay beklemek gerektiğini söylemişti hem de psikolojik olarak da kendime gelebilmem için bu süre onemli demisti ama hemen hamile kalan da olabiliyor ama bence sağlık için beklenmeli diye düşünüyorum
Gzde_defne denizceylann kürtaj oldugun günü adetinin başı olarak say yumurtlamayı o şekilde az çok takip edebilirsin.geçmiş olsun