betusss343 İdrarı yaptıktan sonra peçeteye mercimek kadar kahverengi jelimsi bişey geldi kızlar. Çok korkuyorum. Düşük başlangıcı olabilir mi? Doktora da gidemem şuan kimse yok evde. Nedir normal mi bu? Başına gelen lütfen cevaplayabilir mi
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI betusss343 takip edin tekrarı var mı diye gidebileceğiniz durumda mutlaka gidip kontrol ettirin
2812 betusss343 8. Haftaya kadar ağrısız sızısız kahverengi akıntı yaşamıştım rahimden gelen birşey yoktu bazen rahim ağzında bir damar bile sızıntı yapıyor ama elbette panik olmadan doktoruna görün progestan rahmi destekleyecektir .
betusss343 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI tuvalete gitmeye korkuyorum şuan. Yattım bacaklarımı da kaldırdım. Panik vaziyette tüm senaryoları kuruyorum ya.
betusss343 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI baktım hafif ıkındım bile bi daha gelmedi çok şükür. İnşallah tek seferlik eskilerden bişeydir.
2812 betusss343 muhakkak canım için rahat olsun erken haftalarda kanama biraz kaçınılmaz oluyor önemli olan ağrı sızının eşlik etmemesi 🙂
cevikfatma Kizlar 7 haftalık hamileyim böyle cok afedersiniz sümüksü bir kahverengi akinti gelmiş endişelenmelimiyim