smls19 Kızlar 8 haftalığız sağ kasığım kesintisiz yarım saattir ağrıyor ama çok şükür kanama falan yok bu durumu yaşayan oldu mu
Migrenligebe smls19 6. Haftaya kadar adet sancisi gibi sancilar yasadim. Yerlesme sancilari dendi, kanamam yoktu. Ama doktorunuza mutlaka bi bildirin
Alper smls19 Bende de ara sira oluyo 7+2 haftaligim ama adet sancisi gibi agrim var bugun her an adet olacakmiw gibiyim((
Ggizemsnl Kuzum herkesin gebeliği farklı geçer sen yine de bir doktora görün. Ara sıra giren ağrıya normal diyor doktorlar çok hızlı büyüme gerçekleşiyor. Ama kesintisiz olan ağrı sıkıntılı olabilir.
smls19 Ggizemsnl Daha dün gittim çok şükür gayet iyiydi canım yani ara sıra geliyordu da şimdi baya uzun süredir ağrıyor
smls19 Ggizemsnl gayet sağlıklı dedi bir sorun yok dedi kalp atışını dinledik 1 ay sonra gel dedi o kadar canım
Ggizemsnl smls19 demek ki sende bu ağrı normal inşallah bir şey çıkmaz ilerleyen zamanlarda ben 15. Haftadayım hızlı hareket edince bana da böyle sağlı sollu sızı gibi ağrı giriyor. Uzun sürmüyor doktor normal dedi paşa hızlı büyüyormuş.
smls19 Alper Kuzum doktorum adet dönemi yaklaştığın içinde olur dedi benim ki de galiba o yüzden gebe olmasaydım bir kaç güne adet olacaktım daha 8 haftalığız