dila945_ özele mi gittiniz yolsa devletteki doktor mu öyle söyledi şuan kilosu çok düşük ve bir hafta önden gitse bile her türlü bebeğin iri olduğuna dair ve şekerinizin olduğunu gösterirdi bebeğiniz hiç kilo almamoş bence şimdiden doktorunuzu değiştirdin tekrardan gidin beklemeyin