gamze2208 kizlar 15 haftalik hamileyim birsey yiyemiyorum sadece sofradan bir corba icip kalkiyorum ama sanki dunyalari yemis gbi siskinlik hissim var neden boyle oluyorum bu durumda olan varmi neler yapiyorsunuz fikri olan varmi ??
Sino-iso Malesef bende aynısıyım canım çok şişkinliğim var hiç birşey yemesem dahi ama bi çözüm bulamadım 😔
Ggizemsnl Al işte ben, iki lokma yiyorum hemen karnım davul gibi oluyor sabaha pısss resmen inmiş. Sorsan 1 kilo aldım ama yemekten sonra 5 kilo almış gibi hissediyorum. Hafif yemekler ve gaz yapmayan yiyecekler yememiz gerekiyor. He birde maden suyu hiç sevmiyorum ama rahatlatıyor.
Ggizemsnl gamze2208 valla canım sakınmıyorum hepsinden yiyorum ama küçük bir kase kadar. Çok rahatsız olduğumda da hemen bir maden suyu içiyorum beni çok rahatlatıyor.
gamze2208 gercekten ekmek yemiyorum abur cubur yemiyorum sekeri azalttim cayda 1 tane sadece corba ve salatayla kalkiyorum ama resmen mutfagi yemis gibi his var vucudumda suyuda cok tuketiyorum