Asaasya Kızlar yaşayan varmı bır türlü geçmeyen enfeksıyonum var 3 kere toz kullandım antınıyotık bıtırdım gene tekrarladı aynı durumu yaşayan varmı
demirrleydi_ Asaasya ben geçmiyor ama ben anladımki eşimden bana geçiyor birlikte olduktan sonra enfeksiyonum artıyor
2812 Asaasya benim de var rahim ağzında kanama bile yaptı çok minik fitil kullandım sulu kıvamlı akımtım oluyor
Asaasya demirrleydi_ hayır benım eşım de burda degıl 25 haftalık hamıleyım 3 aydır enfeksıyonla savaşıyorum eşımle bırlıktelıkte yaşamıyorum
Asaasya 2812 valla kanama vs olmadı da akıntım çok oluyor enfeksıyon olduğu ıçın mığfe bulantısı baş dınmesı oluyor süreklı
ikincibahar_08 Ilk gebeliğimde başladı 6 senedir çekiyorum gitmediğim doktor kullanmadığım şey kalmadı gebeliklerim enfeksiyon yüzünden çok zor geciyor ben çözüm bulamadım maalesef