mirakrt merhaba arkadaşlar bugun 40+0 im tam muayne ettiler ve 1 cm acikligin var dediler acikligi arttirmak icin neler yapmam gerekiyo yardim pls🙏🏻
Leontiine mirakrt ördek yürüyüşü öneriyorlar gebelik okulunda söylemişlerdi, squat yapabilirsin. YouTube üzerinde doğumu kolaylaştıracak pilates topu hareketleri var onları yapabilirsin
Papatyaaam1 mirakrt dızlerınızın üstüne durup yer sılin kesın işe yarıyor hem temızlık yapmış olursunuz hemde doğum ❤️😂
Yagizelifnur 1 cm açıklığı olup ertesi gün açılması ilerleyip doğuma alınan var mı acaba ilk gebeliğim merak ediyorum benimde 2 cm o yüzden sordum
Elaozkan Yagizelifnur benim o şekilde oldu sabah 1 cm açıklığım vardı gece suyum geldi yatış yapıldı akşam doğumum oldu
danla2711 Yagizelifnur benn😂bir gece önceden ağrılarım başlamış fark etmemiştim 20 kat merdiven inip çıktım eve girdiğimde nişanım gelmişti 2 saat sonra suyum geldi hastaneye akşam 8 de yatışım yapıldı sabah tam 6 da doğum yaptım 🤭
Elaozkan 1 cm açılmam varken activation labor egzersizi+squat+elle yer silmiştim gece suyum gelmiş akşamına doğurmuşum
doduk Elaozkan mirakrt sıcak duş belden aşağı hiç olmazsa . Bide dizleri kırıp çömelir gibi esnemek bunları da deneyin bakalım
mirakrt Elfhnm merhaba maalesef herseyi denedim ama olmuyor dun de gittim hala bi parmak acikligim var ne yapacağım bilmiyorum
Elfhnm mirakrt ben de 40+2 deyim ilk defa bugün açıklık gördü o da bir cm ne yapmam gerekiyor bilmiyorum yürüyüş merdiven yapıyorum bunları
Tayyibe42 Elfhnm 41+0 de dogum yaptim ben kendiliginden geldi niye bekletmiyolarmis anlamadim. Haftada gelismis oluyor bebek masallah