efnanhiraa Kızlar miratech ile yaptı erken gebelik net iki kıpkırmızı çizgi çıktı artimed kasette var ikisinede güven miyiruz malum yalancı pozitif çok kan aksam verecek
Minikkkk_0 efnanhiraa bende 6 gün varken miratechle öğrendim ertesi gün kan verdim 14.11 çıktı çok hassas çok güzel bir test bu zamana kadar da kimseden kötü bir yorum okumadım
Buseea0279 efnanhiraa hayırlısı olsun miratech güvenilirdir 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
senos15 efnanhiraa erken gebelik testleri daha duyarlı olduğu için daha koyu çıkmış kaset testler belirli bir miktarın üzerini ölçüyo ondan silik çıkmış tebrikler gebelik var
iremunkur efnanhiraa bence gitsin bir kan versin teste göre hamile hayırlı olsun sağlıkla kucağına alır inşallah ☺️
[silindi] efnanhiraa ben de aslında o testle kimyasal yaşamıştım. Bir sonraki ay tekrar hanile kaldım 6+5
Buseea0279 efnanhiraa bu da güvenilir bir test forumda çok gördüm kullananlar memnun genel olarak zaten baya belirgin ikşnci çizgi kan versin kardeşiniz netleşsin bir an önce
Mavilim123 efnanhiraa kesin hamile bence bu test en güveniliri dio ve bu kadar tüm testleri koyuyken yalancı olacagını sanmıom Rabbim gönlüne göre versin kardeşinizin
Buseea0279 efnanhiraa ayy nasıl dayanıyor ben burda bugün regl olucam mı olmucam dşye diye stresten başım ağrıdı 😂😂 neyse hayırlı haberleri bekliyoruz gönlünüzce olsun herşey
xyzxyz efnanhiraa tebrik ederim hamile. Normalde yanlış sonuç gösterenler bukadar net sonuç göstermez. Umarım kardrşin ovitrelle vurulmuşsa , ovitrelle etkisi gitmeden test yapmamıştır. Onun haricinde test pozitif