aybalasmom 1aleynax ay hayırlı olsunnnn😍😍 sağlıkla gelsin inşallah. İnatçılığı, nazlılığı şimdiden belli kolay gelsin şimdiden🤭🤭🤭
busetekerr 1aleynax Çok sevindim Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin canım 💞 Benim 18 hafta ama bizimki de pek inatçı göremedik bir türlü hayırlısı bakalım 🥹
1aleynax busetekerr teşekkür ederim güzelim bizim ki de inatçı valla 20, haftada detaylıda gösterdi 😂😍🌸
aybalasmom 1aleynax iyi sabretmişsin valla 🤭🤭. Benim kız rahat 11. haftada gösterdi kendini ama yüzünü hala göremedim net olarak, sadece çok sinirli onu biliyorum dldjdkdj
1aleynax aybalasmom ahahaha sorma bir türlü göstermediydi minik mucizeler dün doktor kız deyince gözüm doldu 🥹🥹🥹🎀elini emiyordu
aybalasmom 1aleynax Oyyy yesinlerrrr maşallah🥹🥹🥹 çok tatlılar yaaa. Benim kız da eliyle kordonuyla yüzünü kapatıyor🥲. İnsanın aklı almıyor bu mucizevi bir şeyi. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥹❤️🙏
senem0987 Ayyy maşallah maşallah bende çok kız istiyordum erkek nasip etti 2.bebrğim inşallah kız olur 27+4 teyim bende