bade_37 arkadaşım sakın kullanma sakın , cumartesi günü tezgahı çamaşır suyu ile sildim cam açıktı maskem yoktu eldivenim vardı birazcık solumak durumunda kaldım dün şiddetli kasık ağrım oldu biraz önce doktordan geldim dedim böyle böyle biraz koklamış bulundum dedim rahim ağız kısalığım çıktı bu sebeple olmuştur diyemem ama çamaşır suyu gibi kimyasal kokular düşüğü tetikler dedi lütfen kimse kullanmasın , burada çok okudum ben kullandım çamaşır suyu hiç bir şey olmuyor diyenlere bakma herkesin bünyesi farklı