Bende bu stresi yaşadım ense normal çıktı ama kandaki sonuçlarında risk gözüktğ fetal yaptırdık sonuçları çok şükür temiz çıktı endişe etmeyin hiç bende bu konuda bi sohbet açmıştım sğaolsun orada moral veren çok oldu. Sende kalbini ferah tut ikili tarama kesinlikle kaldırılmalı direkt fetal dna yapılmalı gebelere devletin bunu sağlaması gerekiyor. eminim sende güzel haberler alacaksın ❤️