Pcosum var genelde nerdeyse hiç yumurtlama hissetmiyorum, ancak 19 eylül cuma günü gündüz saat iki de lavaboya gittiğimde yaklaşık 20 cmlik akıntı gördüm normalde ovulasyon yapmam eve gidip saat akşam altıda ovulasyon yaptım t biraz silikti 20 eylül cumartesi akşam yine altıda ovulasyon testi yaptım t çizgisi c den daha belirgindi, o akşamı da değerlendirdik, 21 eylül pazar öğleden sonra dörtte yine değerlendirdik ve saat altıda ovulasyon yaptım t çizgisi belirtisi geçmişti sizce hamile olur muyum kızlar ilk defa yumurtlamaya denk geldim o yüzden çok heyecanlıyım ve inşallah ikizlerim olur 1 kız, 1 erkek sağlıklı