kevsssi Merhaba anneler ve anne adayları. Bebeğim için bez stoklamaya başlayım diyorum sizce ne ne kadar alınmalı? Ben net bilemiyorum. Siz nasıl yapmıştınız?
cansudenizz kevsssi sadece 1 paket 160 adet 1 numara bebek bezi almistim ve son 5-10 adeti sıkmaya başlamıştı ve 2 numaraya gecmistik zaten, sonrakileri hatirlamiyorum
aybalasmom kevsssi bence ilk etapta fazla almayın. Hem kilosuna göre hem de iyi gelip gelmediğine göre alırsınız ilerleyen zamanlarda
Gul1402 kevsssi ben 1 paket 240 tan3 aldim. Sonrası için duruma bakacağım.arkadaslqdim da 2 paket al demislerdi