Meliss- benim sabit 27 günde bir olduğu için Ovulasyon testine gerek duymadım uygulamadan devam ettım fakat bu ay Bıraz erken olduğum için yumurtlama gününü tutturamadım tam bu ay inşallah daha iyi değerlendireceğiz 🥰adetin düzensiz ise Ovulasyon testi kullan tabıkı bende bu ayda olmazsa yapmayı düşünüyorum