Kızlar merhabaa. Benim 15 eylül beta değerim 18′di. 17 eylülde 62 çıktı. 4 gün sonra yani 21 eylülde 622 çıktı. Bugün 22 eylülde de merakımdan erken baktırdım sadece 28 saat geçti aradan ve değerim 1081 çıktı. İlk üç değerim ortalama 3,3 kat artmışken, bugün 28 saatlik baktırdığım değer ortalama 48 saat üzerinden hesapladığımda 2,3-2,5 kat artışa falan denk geliyor anca. Sizce betanın 1 kata yakın yavaşlaması normal mi ya?