nurhanimmm01 Kadir yaman dan memnunum , öyle çok canım cicim değil , hızlı tak tak ne varsa söylüyor ama iyi bir dinleyici , tecrübesi ise harika gerçekten hakkını veriyor , başta metrolife gidiyordum son 2 kontrol de Kadir hocadayım, keşke baştan onunla devam etseydim dedim