Kızlar dün akşamdan itibaren başladı 2 saate yakın ayakta kaldım yere oturarak yemek yaptım belimin ağrısından öldüm acaba bel ağrısı kasığa mı vuruyor bilmiyorum size şöyle tarif edicem. Mesela bebek hareketini hissedersiniz sanki kasığın oraya şiddetli bür tekme atıp geri çekiyor gibi şöyle bir noluyor diyorum geçiyor ama arada hep böyle devam ediyor yürüyünce pek bişey olmuyor oturunca aynı şekilde sert bi dokundurma gelip gidiyor hani ilk haftalardaki gibi rahim büyümesi diyeceğim ama bilemedim ya tabi rahim büyüyordur muhakkak 2.gebelik ama çok merak ettim size sorayım dedim akşam acile gideceğim mutlaka ama yorumlarjnıza da ihtiyacım var🙏🏻