reyhans
Ben tarama testlerini yaptırmadım.fetal dna yaptırmayı düşünüyorsanız o olabilir. 2 li 3 lü ve 4lü testlerde çoğunlukla risk çıkarak sonra sağlıklı doğduğu için yani tam tanı konulmuyor sadece yüzde olarak risk yüzdesini söylüyorlar bence gereksiz bir stres en azından strese girmeden güzel hamilelik geçirmek istedim. Bana doktorum herhangi bir risk çoktığında aldırmayı düşünüyor musun dedi, istemediğimi söyleyince o zaman teste gerek yok demişti. Detaylı ultrasona mutlaka gidilmesi gerekiyor o çok önemli.