Kızlar kan uyuşmazlığı var doktorum kese için bu çarşamba çağırdı 6+1 olacak şimdiye kadar bir şey yapmamız gerekiyor muydu ben ilerleyen haftalarda sorun olursa yapılıyor sanıyordum ana bi kaç yerde erken haftalarda da kan uyuşmazlığıyla ilgili önlemler alındığını okudum 🥹