Sultan_nur Bugün kan verdim betam 450 çıktı ama kasıklarımda hala ağrı var doktorum 2 gün arayla 2 kere daha kan vermemi istedi dış gebelik olabilir dedi daha önce dış gebelik yaşayan var mı belirtileri neler oluyor
ylnydgd Sultan_nur kasık ağrısı normal bi durum 12. Haftaya kadar ağrıdı benim. Dış gebelik de %1 gibi bir durum doktor ihtimal olarak demiş olabilir ama gereksiz olmuş bence. Siz 48 saat arayla kan verip en as %60 artışını takip edin. Ben 99 la öğrendim.
3boysmom Sultan_nur ya bir kasık ağrısıyla nasıl hemen dış gebelik diyip insanı korkutuyorlar gerçekten anlamıyorum. umarım öyle bir durum yoktur hayırlı haberler alırsınız. sata göre kaç haftalıksınız? bende dış genelikte kanama yüksek sancı ve beta düzensizliği vardı
Sultan_nur 2812 bakalım bir kere daha gideceğim aynı doktora eğer tatmin etmezse başka bir doktora bakacağım artık
2812 Sultan_nur ihmal etme geçirmiş biri olarak söylüyorum ayrıca çok hızlı ve sağlıklı betam artıyordu
Sultan_nur 3boysmom Evet ya sorma beni de korkuttu doktor stres oldum iyice Eğer düşündüğüm gibiyse şuan 2-3 haftalık son regli tarihim ağustos 19 du
3boysmom Sultan_nur canım daha cok yeni. en az bi 5-6 haftalık olsun rahimde kese görünürse zaten dış gebelik olamaz. dış gebelikte kese tüpte dölleniyor. bence biraz bekleyip başka doktora git ve gerçekten 2 günde bir aynı yerde beta takibi yap💓🙏
Gmzle Sultan_nur benimde 6 gün gecikmeyle betam 890 çıkmıştı benimde çok yüksek çıkmamıştı suan 8 haftalık olduk ve benim kasik agrilarim Hla devam ediyor
Sultan_nur Gmzle ya o zaman benim ağrın da normal ama işte doktor korkuttu biraz çarşamba ve cuma tekrardan beta ma bakacaklar bakalım orantılı bir yükselme var mı diye
Sultan_nur 3boysmom evet bende öyle düşünüyorum 2 gün takibini yapıp sonra başka bir doktora görüneceğim teşekkür ederim ☺️