Beyzanur61 devlette yaptırdım. Kadın doğum gittim onlar diabet hemşiresine yönlendirdiler oraya gittim gerekli bilgiler verdi bana ve gün verdi o gün gidip yaptırdım. Her hastanede farklı olabiliyor ama kadın doğuma gitmeniz gerekiyor ilk başta. Gece 12den sonra hiçbişeh yiyip içilmiyor. İlk aç karna kan veriyorsunuz sonra içeceği içip 1saat sonra tekrar kan veriyorsunuz ve 1saat sonra tekrar veriyorsunuz