adilan İşin sonunda bebeğine kavuştuğunda her şey geçecek Allahın izniyle ve rahatlayacaksın.. o minicik eller o gözler sana baktığında için huzur dolacak.. çok normal korkuyorsun bende ikinciyi bekliyorum tedirginim daha öncede yaşadığım için, birine bakarken diğerini ihmal edermiyim vs vs..diye ama Annelik öyle kutsal ve kıymetli ki herşeyin üstesinden geliriz o sevgimiz ve şefkatimizle..