Serapdayi Merhabaa annelerr kaçıncı haftadasınız ve kaç kilo aldınızz, dikkat ediyor musunuz yediğinize ve içtiğinize
sib1234 32+4, ben 54le başladım 61im şu an boyum 1.55, dikkat ediyorum ya etmezsem fena alıyorum çünkü yapısal olarak
Nur9707 Serapdayi 27 haftalık hamileyim 170 boy 93 kılo 3 kılo aldım dikkat etmiyorum :)ırsi kılo alma işi bence. hala dışarıdan bakan hamile demıyor karın pek çıkmıyor spor gecmısım olduğundan 70lerderken 55 sanarlardı o yüzden 93 desem dr ınanmazlar
anneadayi123123 Serapdayi 29 oldum 12 kilo almışım 😐😐😐 doktor uyardı hamurisi vs. azalt dedi yürüyüş yap dedi dikkat etmeye başladım umarım kilo alışım yavaşlar, ama bu sanki daha çok yapı meselesi çok abartı yediğimi düşünmüyodum sağlıklı beslendiğimi dusunuyodum
[silindi] 26 hafta -1 /0 kilo arası gidip geliyor. Dikkat ediyorum da etmiyorum da yani isteiğim şeyleri kısmıyorum ama iki kişilik yemiyorum, çok su içiyorum, yüksek kilo ile de kaldığım için sanırım henüz almadım🧡