Ynckpgn ben de özele gidiyorum 3 haftaya çekiyorum kendiliğimden ama 11 ekimde detaylı ultrason randevusu var. Onun sonucunu alıp doktoruma götürücem. evin dibinde de kucuk bi özel hastane var arada da ona gidiyorum içim rahatlasın diye 😂 dedim cihazı kendime alayım parayı ona vereyim her gün bakayım😂