Edaolcay hastane. Olarak Rumeli berbat bir hastane hiç tavsiye etmem icra memuruyum hadiye hanıma gidiyordum 26. Haftamda 5 günlük rapor istedim çok ağrım oluyodu az dinleneyim die vermedi gerek yok normal dedi zaten ne söylersen normal diyo doktor değiştirdim 2 Hafta sonra ağrılar şiddetlendi erken Doğum riskim varmış meğer bidaha çalışamadım hiç önermiyorum Google’dan Doğum yorumlarını oku anlayacaksın.