Nazliip kaya_kaya aşko bazıları atıyor anında yüzlerce kişi yorum yapıyor bizim başımız kel sanırım 🤣
kaya_kaya Nazliip bende ona şaşırıyorum ya az önce paylaşılan postlarda yorumlar var bize kimse yazmıyor 🤣
Mor-kelebek kaya_kaya canım beni etiketlenmişsin de ben anlamıyorum ki 🤭 ama kız hissettim nedense 🌸 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
kaya_kaya Annekuzusu123 ya yorumlariniz çok kıymetli çok teşekkür ederim 🥹 inşallah öyledir sağlıklı bir şekilde kızdır Gönül kızdan yana ❤️