Kızlar tamamen olmasa da büyük ölçüde glutensiz beslenmeye çalışıyorum. Bu sebeple kahvaltıdan sonra midem bi boşalır gibi his geliyor, papates haşlıyorum, 4-5 tane patates haşlaması yiyorum. Mini patates ama. Acaba zararı olur mu ya? Arada az da olsa gluten kaçırabiliyorum, o da şöyle mesela dışarda olduğum ve çorba içtiğim zamanlarda bazen unla yapılan çorbalar veya şehriyeli çorbalar olunca mecburen yemiş olıyorum. Ya da mesela canım çok çekiyor 1 tane çiğ köfte yiyorum. 2. Ye elimi sürmüyorum. Bu şekilde elimden geldiğince böyle besleniyorum. Ben ki makarna ve lahmacun aşığı bir insanım ama bebeğim için herşeyi yaparım 🥹