Pink29 Sizdenbirii1 günde üç dört defa olması normal dedj bana doktorum önemli olan aralarının sık olmaması ve çok şiddetli ağrılar olmaması dedı üç dört defa kasılma normal dedı bu haftadan sonra daha da artacak Yıne normal dedı bunlar vücudun doğal braxton hicks dedıgımız kasılmaları dedı
Mryem1 Pink29 ben doktora yazmistim bugün. Simdi gel nst cekelim dedi gidiyorum suan bakalim ne olcak
Mryem1 Sizdenbirii1 doktor cikmisti gittiğimde sekreteri yonlendirdi nstde bisey cikmadi açıklıgımda yok. Idrar istemis doktor. Tek kullanimlik sase verdi. Yarin da poliklinige cagirdi. Hala devam ediyo ama kasılma psikolojim bozuldu yani niye boyle oluyo anlamiyorum.
Mryem1 Mryem1 idrarda lökosit 8 cıktı. 10 ile 4 arası normalmis. 8de cok degil ama enfeksiyon oldugunu gosteriyo o zaman ilac verdi çünkü.
Kubraaa_o SuEr_Tu1512 Mryem1 bende de oluyor 18.haftadan beri. Kontrol etmek için karnımı sürekli açık tutuyordum. Doktor bunun da tetikleyebileceğini söyledi. Bol su içmek gerekiyor. Mesanenin dolu olmadı da kasılmayı tetikliyor. Ekstra ilaçlarda içiyorum ben anca kontrol altında oluyor. Yine de günde bikaç kere kasılıyor
SuEr_Tu1512 Sizdenbirii1 Nerdeyse 20.haftada başlamıştı bende. Magnezyum kullanmaya başladım ama fayda etmedi, etmiyor. Şuan 34 haftalığım daha da arttı. Bebek bir yerde toplanıyor, taş gibi oluyor karnım bi süre sonra geçiyor, alıştım artık
SuEr_Tu1512 Mryem1 Normal diyorlar yaa. 27 haftada özele gitmiştim sadece oradaki doktorum erken doğum riskin var dinlen, kendini yorma demişti. İğne vermişti önlemek için. Ama geçmeyince geçmiyor. İlk oğlum da 35 haftalık doğmuştu o yüzden korkuyorum da
Mryem1 SuEr_Tu1512 hamilelik cok zor bi süreç ya. Allah hepimizin evlatlarini saglikla kolaylikla kucagimiza almayi nasip etsin. Vaktinde gelirler inşallah.
Mryem1 Pink29 agri degil benimki kasılma yani karnin bi tarafi şişip sertlik olusuyo saniyeler snra geciyo. Enfeksiyon da yapar dedi cok yorulunca da olur dedi doktor.
Pink29 Mryem1 eve işte tam olarak bende de öyle dün doktoruma sordum çok normal dedj gunder üç dört defa olur dedj onemlı olan gün ıcınde çok sık olmaması ve dayanılmaz ağrı vermemesi önemli dedı bunlar braxton hicks denilen doğuma hazırlık kasılmaları dedj ılerleyen haftalarda daha da artacak dedj korkma dedı evet bende de ayakta fazla kaldığım zamanlarda bıraz yorulunca fazla oluyor sanki