Kızlar gebelik zehirlenmesi geçiren varsa yada şuanda yaşayan yardımcı olur musunuz neler yapıyorsunuz. Gebelik şekeri vardı zaten bende üstüne yüz felci geçirdim hastanede yattım felç yüzünden gebelik zehirlenmesi ihtimalini de göz önüne alarak baktılar nstde yada tansiyonda bı sıkıntı çıkmadı protein de yoktu başta ama 24 saatlik idrar testinde protein çıktı ne yapcam hiç bilmiyorum yüzüm için kullandığım ilaçlar da tansiyon da şekerde yükseltiyor