Minnakpopus Sibeeel98 bende hala olmadım 2 ay oldu doğum yapalı hem emziriyorum hem mama veriyorum ilk oğlumda sütüm hiç yoktu öyle emziremedim kırkım çıkar çıkmaz regli olmuştum bununla bağlantısı varmıdır acaba ya bekliyorum bende regli olmayı
Edum 40 gün kanamadan sonra tam 1 buçuk sene sonra normal adet oldum .. süt korumaz extra dikkat etmeniz lazım.. süt koruyor diye çok hamile kalan arkadaşım var
Sibeeel98 Bir buçuk sene çok uzunmuş normal mi doktorla görüştünüz mü acaba Dikkat ediyorum merak ettim teşekkür ederim 💖