Aysegul_ll ay maşallah adaşım 💕 32 gün önce doğum yaptım suyum gelmedi nişan gelmesi sancım da yoktu 40+4 de not al kontrole gittim akşam geri göndermediler yatışım yapıldı. Sabah 5.55te suni sancı verdiler 22.56 da doğum yaptım tekerlekli sandalyeyle odaya taşıdılar sezeryandan korkuyorum diye vajinali tercih ettim sormuşlardı. Akşama doğru yattığım yerden bağırıyodum kesin alın şunu vazgeçtim normalden diye 😁 bazen inat etmemek gerekiyor